Podaljšanje Garancije (R&R) P5 (od 1001 navzgor)

Dodatki

Zadnje ogledano

Podaljšanje Garancije (R&R) P5 (od 1001 navzgor)

Podaljšanje Garancije (R&R) P5 (od 1001 do 1500 EUR)

Za R&R naprave od 1001 do 1500 EUR

Več podatkov

65,57 €

Novo

Na zalogi

Predvidena dobava: med jutri in 22-11-2017

Pošlji povpraševanje

Podaljšanje Garancije (R&R) P5 (od 1001 do 1500 EUR)

Podaljšanje Garancije (R&R) P5 (od 1001 do 1500 EUR)

Za R&R naprave od 1001 do 1500 EUR

Prekliči ali 

Splošni pogoji za uveljavljanje garancije in jamstva:

Garancija je veljavna le ob predložitvi izdelka in originalnega računa z vnešenimi podatki o izdelku.

  • Podaljšanje garancije se nanaša na stanje izdelka ob nakupu.
  • Prijavljene škode brez točnega opisa kdaj, kje in kako je škoda nastala, niso krite, dokler ni popolnega pisnega pojasnila o škodnem primeru.
  • Garancije in jamstva za konstrukcijske dele in za celotne izdelke se koristijo prvenstveno.
  • Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali pogodbene obveznosti tretjih oseb.
  • Praske in podobne poškodbe na izdelku, ki ne vplivajo na tehnične zmogljivosti izdelka, se ne štejejo za garancijsko popravilo.
  • Škoda na programski opremi, operativnih sistemih, gonilnikih, pomožnih programih in drugo ni krita.
  • Lastniki izdelkov ali njihovi pooblaščenci so za programe, gonilnike, podatkovne baze in njihovo sposobnost delovanja odgovorni sami.
  • Garancija ne krije potrošnega materiala, obrabljenih delov, akumulatorjev, baterij, tonerjev, varovalk, črnila, tuljav, žarnic in podobnega.
  • Škoda, ki se jo prijavi, a poškodovanega izdelka ni mogoče prinesti ali škode dokazati, ni krita.
  • Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v garancijsko popravilo.
  • Škoda, nastala zaradi poskusov popravila ali posegov tretjih oseb brez pooblastila, ni krita.
  • Škoda, ki je nastala zaradi malomarnosti ali jo je povzročila tretja oseba, ni krita.
  • Strokovnjaki, ki izvajajo dela kot so dobava, vgradnja, nadgradnja in podobno, so odgovorni za svoje delo.
  • V primeru škode se ostala zavarovanja bremenijo kot prva (če je npr. zavarovano stanovanje in pride do požara, poplave itd. in je poškodovan računalnik ali prenosnik v njem, se najprej škoda krije iz tega zavarovanja).
  • Odškodninske zahtevke za izgubo baz podatkov in programske opreme ni možno uveljavljati iz navedenih vzrokov škode. Prav tako tudi ni nadomestil za stroške popravil, ki so nastali zaradi težav s programsko opremo in operacijskim sistemom, zaradi virusov, zaradi nezdružljivosti komponent, zaradi reševanja podatkov, ponovnega usklajevanja, ponovne pridobitve podatkov in podobno.

POZOR!

Podaljšano jamstvo ne velja v kolikor izdelka ne dostavite na redni servis, kjer se izdelek odpre, znova premaže s kvalitetno termalno pasto, vzpostavi optimalno delovanje ventilatorja in na željo uporabnika očisti vseh virusov ter uporabniku motečih aplikacij. Vse izdelke, ki imajo podaljšano jamstvo, je potrebno dostaviti na servis 13. (trinajsti) in 25. (petindvajseti) mesec od dneva nakupa. Storitev servisa je plačljiva 20 EUR z DDV. Ob uveljavljanju jamstva je potrebno priložiti račun nakupa in račun servisne storitve.

30 podobnih izdelkov v tej kategoriji

Košarica 0 Košarica

Ni izdelkov

Brezplačna! Dostava
0,00 € Davek
0,00 € Skupaj

Na blagajno

Follow us on Facebook