Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MarkoSHOP (www.markosoft.si in www.markoshop.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani www.markosoft.si in www.markoshop.si.
S spletno trgovino MarkoSHOP (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Markosoft, d.o.o., Ljubljanska cesta 69, 2310 Slovenska Bistrica, matična številka: 8852928, davčna številka: SI63489546, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Markosoft).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine MarkoSHOP, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med MarkoSHOP in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe Markosoft, prodaja, posredništvo in storitve, d.o.o..
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje in Pogoje poslovanja.
Telefon: 064 224 460
E-pošta: prodaja@markosoft.si
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino MarkoSHOP prek elektronske pošte postane obiskovalec gost MarkoSHOP, s potrjeno registracijo v spletno trgovino MarkoSHOP pa postane član MarkoSHOP.
Obiskovalec lahko vpis kot gost in registracijo za člana MarkoSHOP opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član MarkoSHOP pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana MarkoSHOP nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@markosoft.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na prevzemnem mestu Markosoft, prodaja, posredništvo in storitve, d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino MarkoSHOP.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba MarkoSHOP ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Oznake artiklov
Kupoprodajna pogodba med MarkoSHOP in kupcem je v spletni trgovini MarkoSHOP sklenjena v trenutku, ko MarkoSHOP kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za MarkoSHOP kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku MarkoSHOP.
MarkoSHOP omogoča naslednje načine plačila:
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Markosoft po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Gre za artikle, ki jih dobavitelj nima na zalogi oz. so na zalogi v skladiščih proizvajalcev v tujini.
Na prevzemnem mestu Markosoft d.o.o. je možno plačilo z gotovino, s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) in plačilo na obroke (Leanpay). Možno je tudi plačilo z vrednotnicami.
Markosoft po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Markosoft d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona) za naročilo preko (možno je prejeti tudi darilni bon v fizični obliki). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Markosoft d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine markoSHOP.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini markoSHOP (ali v našem prevzemnem mestu v Slov. Bistrici). Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.
Uporaba darilnega bona:
Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila PREDRAČUN. V OPOMBE vpišite kodo darilnega bona ali darilnih bonov ter jih ločite s presledkom ali vejico.
Nato samo še oddate spletno naročilo. Po oddanem naročilu vam bomo v najkrajšem možnem času poslali PREDRAČUN za doplačilo razlike (v kolikor bo ta nastala).
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
1. MarkoSHOP naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu MarkoSHOP so na spletni strani MarkoSHOP vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Markosoft naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Markosoft lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Markosoft nima na zalogi v lastnem skladišču, je Markosoft izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Markosofta. Prek elektronske pošte Markosoft kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Markosoftu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Markosofta ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Markosoft naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Markosoft ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Markosoft nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Markosoft ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Markosoft v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Markosoft v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 064 224 460 ali po e-mailu na naslov prodaja@markosoft.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri vpisu podatkov v polje 'Podjetje' vnesete naziv podjetja, pri čemer se bo pod okencem 'Podjetje' pojavilo okence 'Številka DDV', v katerega vnesete davčno številko vašega podjetja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam pa nas lahko kontaktirate na prodaja@markosoft.si ali nas pokličete na 064 224 460.
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Markosoft, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.
Spletna trgovina MarkoSHOP pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Markosoft po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 064 224 460 ali nam pišete na prodaja@markosoft.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Markosoft, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Markosoft vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa.
Za vse podrobne informacije je iz tega razloga potrebno kontaktirati pooblaščenega serviserja in ne Markosofta, ki je zgolj posrednik med kupcem in pooblaščenim servisom.
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Markosoft d.o.o., Ljubljanska cesta 69, 2310 Slovenska Bistrica. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 3 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Markosoft in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 3 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Za morebitne napake se opravičujemo.
Markosoft se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Markosoft za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Markosoft: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Markosoftom.
MarkoSHOP navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste MarkoSHOP hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov MarkoSHOP: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z MarkoSHOP. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Strankam je na voljo podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh MarkoSHOP.
MarkoSHOP je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na elektronske naslove ponudnika, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte MarkoSHOPa, ki jo je navedel ob naročilu storitev.
Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.
Markosoft se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Markosoft ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Markosoft kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Slike in videi, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče, kar pomeni, da se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od Markosofta. Za morebitne napake se opravičujemo.
Markosoft ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Markosoft mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Markosoft ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Markosoft ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Markosoft v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Markosoft spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Markosoft se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Markosoft lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 064 224 460 ali po elektronski pošti na prodaja@markosoft.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@markosoft.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Markosoft se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Markosoft prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi Markosoft d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Markosoft, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Markosoft d.o.o., Ljubljanska cesta 69, 2310 Slovenska Bistrica
Kontaktni podatki:
T : 064 224 460
E : prodaja@markosoft.si
Določila o splošnih pogojih poslovanja so bila nazadnje spremenjena 22.06.2021.