Podaljšanje Garancije (R&R)

Vsak Refurbished in Renew izdelek ima ob nakupu 12 oz. 36 mesecev garancije.

S podaljšanjem vam ponujamo možnost, da se odločite in izdelku dokupite garancijo, ki presega običajen proizvajalčev garancijski rok, in sicer na 3 leta. Na ta način se zaščitite pred morebitnimi napakami v materialu oziroma napakami, ki so nastale pri sami izdelavi. V času podaljšanja jamstva, stroške rezervnih delov in delovnih ur za popravilo izdelka, ob predložitvi originalnega računa o nakupu izdelka, krije naš dobavitelj.

Garancija se nanaša na serijsko številko izdelka ali drugo številko označbe izdelka, zato jo lahko skupaj z izdelkom tudi prodate ali podarite naprej. Ko se odločate za nakup izdelka, preverite ali lahko dokupite tudi dodatno garancijo. Posvetujte se z vašim skrbnikom ali preglejte preglednico.

V preglednici ni navedih posameznih cen, ampak kategorije cen, prav tako ni naveden posamezen izdelek, ampak skupine izdelkov. V kolikor ne veste v katero skupino sodi vaš izdelek vprašajte vašega skrbnika. Če izdelka, ki ga želite kupiti, ni v nobeni skupini v preglednici ali če v preglednici ne najdete skupine izdelkov s ceno, ki jo ima vaš izdelek, potem zanj žal ni možno dokupiti garacije.

Nudimo vam 3 letno podaljšano garancijo v znesku, ki je razviden v preglednici. Garancijo je mogoče kupiti le sočasno z nakupom izdelka - kasnejši nakup ni več mogoč.

TrajanjeCena z DDVdo 300€301 do 500€501 do 750€751 do 1000€1001 - 1500€1501 - 2000€2001 - 2500€
3 LETARazredP1P2P3P4P5P6P7
3 LETACENA29,99€39,99€49,99€59,99€79,99€99,99€129,99€

Garancija je veljavna le ob predložitvi izdelka in originalnega računa z vnešenimi podatki o izdelku.

Splošni pogoji za uveljavljanje garancije:

  • Podaljšanje garancije se nanaša na stanje izdelka ob nakupu.
  • Prijavljene škode brez točnega opisa kdaj, kje in kako je škoda nastala, niso krite, dokler ni popolnega pisnega pojasnila o škodnem primeru.
  • Garancije in jamstva za konstrukcijske dele in za celotne izdelke se koristijo prvenstveno.
  • Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali pogodbene obveznosti tretjih oseb.
  • Praske in podobne poškodbe na izdelku, ki ne vplivajo na tehnične zmogljivosti izdelka, se ne štejejo za garancijsko popravilo.
  • Škoda na programski opremi, operativnih sistemih, gonilnikih, pomožnih programih in drugo ni krita.
  • Lastniki izdelkov ali njihovi pooblaščenci so za programe, gonilnike, podatkovne baze in njihovo sposobnost delovanja odgovorni sami.
  • Garancija ne krije potrošnega materiala, obrabljenih delov, akumulatorjev, baterij, tonerjev, varovalk, črnila, tuljav, žarnic in podobnega.
  • Škoda, ki se jo prijavi, a poškodovanega izdelka ni mogoče prinesti ali škode dokazati, ni krita.
  • Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v garancijsko popravilo.
  • Škoda, nastala zaradi poskusov popravila ali posegov tretjih oseb brez pooblastila, ni krita.
  • Škoda, ki je nastala zaradi malomarnosti ali jo je povzročila tretja oseba, ni krita.
  • Strokovnjaki, ki izvajajo dela kot so dobava, vgradnja, nadgradnja in podobno, so odgovorni za svoje delo.
  • V primeru škode se ostala zavarovanja bremenijo kot prva (če je npr. zavarovano stanovanje in pride do požara, poplave itd. in je poškodovan računalnik ali prenosnik v njem, se najprej škoda krije iz tega zavarovanja).
  • Odškodninske zahtevke za izgubo baz podatkov in programske opreme ni možno uveljavljati iz navedenih vzrokov škode. Prav tako tudi ni nadomestil za stroške popravil, ki so nastali zaradi težav s programsko opremo in operacijskim sistemom, zaradi virusov, zaradi nezdružljivosti komponent, zaradi reševanja podatkov, ponovnega usklajevanja, ponovne pridobitve podatkov in podobno.

POZOR!

Podaljšano jamstvo ne velja v kolikor izdelka ne dostavite na redni servis, kjer se izdelek odpre, znova premaže s kvalitetno termalno pasto, vzpostavi optimalno delovanje ventilatorja in na željo uporabnika očisti vseh virusov ter uporabniku motečih aplikacij. Vse izdelke, ki imajo podaljšano jamstvo, je potrebno dostaviti na servis 13. (trinajsti) in 25. (petindvajseti) mesec od dneva nakupa. Storitev servisa je plačljiva 20 EUR z DDV. Ob uveljavljanju jamstva je potrebno priložiti račun nakupa in račun servisne storitve.


Ponudba Renew in Refurbished prenosnikov in tablic: Klik sem!

Ponudba Renew in Refurbished računalnikov in delovnih postaj: Klik sem!


Košarica 0 Košarica

Ni izdelkov

Brezplačna! Dostava
0,00 € Davek
0,00 € Skupaj

Na blagajno

Follow us on Facebook